nga Geplaatst op 14-09-2008, 22:07 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Gitaristen gezocht voor deelname aan de National Guitar Awards 2008

Jubileum jaar 10 editie ‘National’ Guitar Awards

De National Guitar Awards is een eigentijds gitaarconcours met de finale als spetterende gala-achtige afsluiter. De Awards staat open voor alle stijlen, soorten en maten gitaarmuziek en is ontstaan op aandrang van 'de spelers' uit de gitaarwereld' zelf; gitaristen, docenten, gitaarinstellingen, podia enz.

Jubileum jaar en naamswijziging
Het gehele concours vindt jaarlijks plaats in Assen en beleeft dit jaar haar 10 jarig jubileum. De National Guitar Awards vond voorheen plaats onder de naam Northern Guitar Awards. Deze is de afgelopen jaren reeds uit haar jasje gegroeid. De organisatie heeft dit jubileum jaar aangegrepen om de naamswijziging door te voeren.

The National Guitar Awards
Jaarlijks dingen tientallen gitaristen uit het gehele Nederland mee naar de titel ‘Beste Gitarist’.
De Awards zijn bedoeld voor amateur en semi professionele gitaristen. Uit de afgelopen edities is gebleken dat het merendeel van de deelnemende gitaristen betrekkelijk nieuw is en bestaat uit jonge muzikanten. Ook de toenemende belangstelling vanuit alle windstreken van Nederland is de National Guitar Awards steeds meer en vooral het platform voor nieuw, jong (en buitengewoon) gitaartalent geworden.
De National Guitar Awards is voor alle leeftijden en wordt gespeeld in twee categorieën namelijk tot 16 jaar en 16 jaar en ouder en geschikt voor alle genres zowel akoestisch als elektrisch.
Iedere deelnemer speelt 2 x 5 minuten haar of zijn eigen nummer met of zonder (eigen) begeleiding. Dit kunnen ook covers zijn!
Uiteindelijk worden de deelnemers beoordeeld door een vakjury op Techniek, Presentatie, Muzikaliteit en Originaliteit.
Er zijn naast de titel fantastische prijzen te winnen alsmede een publieksprijs.
De voorrondes en de finale zijn voor publiek gratis toegankelijk.

Doelstelling NGA
De doelstelling van de National Guitar Awards is tweeledig. Enerzijds is zij er op gericht om de kenmerken van gitaarmuziek, de positieve en toegankelijke uitstraling en de grote variëteit, bij een breed en gedeeltelijk nieuw publiek onder de aandacht te brengen. Anderzijds is de competition een belangrijke stimulans voor (jonge) talentvolle Nederlandse gitaristen in het algemeen en de artistieke en maatschappelijke carrière van de deelnemende gitaristen in het bijzonder

Data
Voorrondes: maandag tot en met donderdag 20 t/m 23 oktober in de Docx te Assen
Grand finale NGA + concert Jan Kuiper en Stochelo Rosenberg zondag 9 november, Partytown Assen

Inschrijven voor deelname of meer informatie via http://www.nationalguitarawards.com   of  tel.nr. 0592-311414. of gewoon een mailtje naar info@nationalguitarawards.com

meld dit bericht aan een moderator

Michael Geplaatst op 15-09-2008, 11:20 Reageer
administrator
Verstuur privé bericht

Wel een beetje de verkeerde plaats dit moet in aangeboden/gezocht. Je hebt een mailtje van me.

BTW. Dit ljikt me een zeer geschikt plaats voor een Forum meeting !  

Dit bericht is gewijzigd op 15-09 11:20.

www.gitaarforum.nl 
Schwampz Geplaatst op 16-09-2008, 12:33 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Cool, alleen ik ben nog niet echt goed genoeg :P

Dit bericht is gewijzigd op 16-09 12:38.

Siempie666 Geplaatst op 16-09-2008, 17:55 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Op 16-09-2008, 12:33 Schwampz schreef:
Cool, alleen ik ben nog niet echt goed genoeg :P

Dit bericht is gewijzigd op 16-09 12:38.

Gewoon in je vinger snijden en roepen dat je volgend jaar je kunnen zult laten zien :P

Schwampz Geplaatst op 16-09-2008, 18:17 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

lol :P

Michael Geplaatst op 16-09-2008, 19:04 Reageer
administrator
Verstuur privé bericht

Nou ik ga wel heen. maar NIET alleen. Liefhebbers?

Er mag een vlag hangen van gitaarforum.nl en we mogen gitaarspelers interviewen etc. wellicht zelfs een klein standje van gitaarforum.nl.

Ik zoek dus mensen (4 of 5 maakt me niet uit) die mij gezelschap willen houden! Ruud kan helaas niet wegens omstandigheden. Het is dus in Assen.

Latorz

www.gitaarforum.nl 
Siempie666 Geplaatst op 16-09-2008, 19:07 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Een retourtje kost 30 euro, dus ik denk niet dat ik ga

Michael Geplaatst op 16-09-2008, 19:09 Reageer
administrator
Verstuur privé bericht

Ik had er ook bij moeten zetten.

NIET reageren als je NIET kan of WILT. ARGH          ik verwachtte het al.

www.gitaarforum.nl 
Schwampz Geplaatst op 16-09-2008, 23:27 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey, lijkt me erg leuk, ik ga gewoon kijken enzo, maar ik moet dan wel vrij zijn enzo, als ik kan zal ik wel proberen te regelen of ik kan.

Gr Edwin

vinkske Geplaatst op 10-10-2008, 23:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Klinkt goed!

Ga 't es in de gaten houden! Ff checken of het haalbaar is....

!!! ROCK 'N ROLL !!!

For those about to rock.... We salute you!