|
Michael
|
Geplaatst op 26-08-2008, 16:39 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Post hier je reviews over instrumenten, pedalen, versterkers, opnameapparatuur enzovoort.
Een nieuwe review moet op de volgende manier worden geplaatst.
Tital van de review moet zijn bijvoorbeeld: Review: Peavey Valveking VK100 head
Het bericht moet in ieder geval de volgende punten bevatten: Merk: Type: Categorie: Prijs: Cijfer 1 tot 10: Verkooppunt (binnen nederland):
Daaronder moet een fatsoenlijke review komen. bijvoorbeeld: Wat is er zo goed aan het product, wat is er minder goed aan, kwaliteit/prijs verhouding enzovoort enzovoort.
Reacties mogen worden geplaatst. Offtopic wordt verwijderd. Ook goed nederlands is een Pré!
Groeten,
Michael
Dit bericht is gewijzigd op 26-08 17:00.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
www.gitaarforum.nl |
|
|
Eastwood
|
Geplaatst op 29-08-2008, 12:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hierboven wordt onder andere geschreven de zin: "" "Ook goed nederlands is een Pré!"
"" Ja.... waarde lezers..... dan ben ik er even niet meer bij.... als ik die zin lees (los van de andere fouten die er staan)
Het zou dus moeten zijn: "Ook goed Nederlands enz." Lol... (ff jennen dus ...)
Maar inderdaad, gewoon een leuk / objectief stuk maken over ervaringen enz. Zie ook onder Eastwood, waarin ik een aantal zaken heb geschreven en beschreven, over versterkers, gitaar testen enz. Doe jullie voordeel er mee.
Wees krititisch in hoe je iets beoordeeld. Te makkelijk en te snel positief zijn is geen kunst. Wel om een eerlijk oordeel te geven, dat is een stukje zelf dicipline, die je moet kunnen opbrengen.
Voorbeeldje: De meeste van onze leden op dit forum, zijn geen techneuten. Over de technische aspecten van het apparaat waarover je schrijven gaat, kun je weinig tot niets rapporteren. Wel over je ervaringen natuurlijk! Is een apparaat goed / of juist niet enz. Zelf gebruik ik al jaren een zeer goedkoop Behringer blues pedaaltje van 19 euro. Die vind IK zeer goed klinken, heb er geen problemen mee, ziet er goed uit is technisch goed opgebouwd en geen storingen. Maar anderen vinden Behringer dus prul spul. Smaken verschillen en zo ook de meningen over iets.
Nou dit was dan eventjes mijn toelichting op deze nieuwe rubriek, die ik overigens van harte toejuich!. Het wordt nog eens een echt forum....
van Jaap
Dit bericht is gewijzigd op 29-08 12:36.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|