Schwampz Geplaatst op 24-08-2008, 18:30 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey  mensen, ik wou ff zeggen dat als je van plan bent je eerste of 2e trouwe gitaar weg te doen om dit beter niet te doen, zoals met mijn les paul, die ik weg had gedaan, daar heb ik nu echt ontzettend spijt van.
Ik vroeg me af, hebben jullie ook wel eens een gitaar verkocht of geruild waar je later spijt van hebt gekregen?

meld dit bericht aan een moderator

Siempie666 Geplaatst op 24-08-2008, 18:40 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Ik heb nog niks weggedaan, maar ik heb vroeger wel met de gedachte gespeeld om mijn gitaar te verkopen. Ik kan er namelijk meer dan hij mij heeft gekost voor vragen, maar ik kan het wss niet over mijn hart verkrijgen
Ik ga nu dus nieuwe humbuckers inbouwen en mss aan het eind van het jaar een Stratocaster kopen.

Schwampz Geplaatst op 24-08-2008, 19:05 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ja inderdaad, ik denk nu echt altijd aan hoe mooi mijn les paul was en dat ik er mijn eerste optreden mee gedaan heb enzo en dat ik er zo blij mee was :'(

Nooit wegdoen, het is het niet waard.
Echt waar, als ik wist wie 'm had zou ik hem zelfs voor mn beide gitaren willen ruilen of de dubbele prijs ervoor betalen, ik mis dat ding ZO ERG

Siempie666 Geplaatst op 24-08-2008, 19:13 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Heb je 'm dan aan een muziekwinkel verkocht of zo?

explorer32 Geplaatst op 24-08-2008, 19:42 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

mijn eerste was een rockson...
spijt als haren op mijn hoofd, had ik nooit moeten verkopen. was echt een barrel maar wel mijn eerste  

Koop toch een Fender Stratocaster!!! 
Klootviool12 Geplaatst op 24-08-2008, 20:31 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ga mijn eerste binnenkort wegdoen, ik haat het ding Ik heb eerder spijt van dat ik hem ooit gekocht heb..

Mesjoggah Geplaatst op 24-08-2008, 20:42 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

M'n eerste gitaar was een Daytone stratocaster en ik ben er niet rouwig om dat 'ie weg is, m'n tweede was een Squier superstrat en soms vind ik het jammer dat ik 'm niet meer heb, ik weet wie 'm heeft dus ik zou ooit nog eens kunnen onderhandelen als ik m terug zou willen maar dan zou ik er toch niet op spelen omdat m'n huidige gitaren gewoon beter zijn.
M'n derde was een Ibanez RG270, geen spijt van verkoop.

Dus al met al niet echt spijt, die les paul van jou speelde toch ook niet fijn? wat zou je er dan nog mee moeten?

Rock-boy92 Geplaatst op 24-08-2008, 20:49 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik zou me eerste gitaar nooit wegdoen. Ik heb daarop gitaar leren spelen. Het is misschien wel zo rottige Behringer startersse  maar als nog. Ik zeg het nog een keer ik heb er op leren spelen  

Klootviool12 Geplaatst op 24-08-2008, 20:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

mwah, don't care.. ik heb me eerste fietsje ook niet meer, ookal heb ik er op leren fietsen..

Siempie666 Geplaatst op 24-08-2008, 21:00 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Een fiets is geen instrument waar je gevoel in legt (bij mij iig niet) :P

Debbie Geplaatst op 24-08-2008, 21:53 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik zit erover te denken mijn eerste gitaar weg te doen.. een ibanez GRX40..  maar voorlopig nogniet.. aangezien het nu een reserve-gitaar is..
mijn snaren hebben nogal de neiging op de momenten dat het het slechts uitkomt te springen...  zoals vlak voor een optreden voor de pa van me zangeres.. hadgelukkig nog een setje snaren liggen.. maarja.. k heb niet altijd zoveel geluk  

mssn dat ie eruit gaat als k een nieuwe gitaar heb.. (wat nog wel een tijdje gaat duren)

'Guitar is the easiest instrument to play poorly and the most difficult instrument to play well'  
Weeble Geplaatst op 24-08-2008, 23:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

De eerste gitaar dat ik had was geleend, dus ik heb er niets over te zeggen als ie verkocht wordt
Mijn eerste gitaar is een Fender Higway 1 Strat, die ik nog maar enkele maanden bezit. Ik zal hem ook niet snel wegdoen!

Schwampz Geplaatst op 25-08-2008, 10:35 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Tja, dat dacht vond ik toen... maar achteraf vind ik het eigenlijk juist wel heel vet, zo'n loodzware gitaar enzo, btw, dat was ook nog een tijd dat ik helemaal niet op geluid lette, vandaar dat ik daarna een strat heb gekocht :P
Maarja, het is niet anders, misschien over een jaar genoeg geld voor een 2e hands gibson les paul standard of custom ebony ofzo dus.
Btw, ja, ik had mn epiphone aan de muziekwinkel verkocht en er eerlijk gezegd veeeel te weinig voor gekregen...

Dit bericht is gewijzigd op 25-08 10:36.

Henri Geplaatst op 28-09-2008, 10:24 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

mijn eerste gitaar (akoestisch) zal toch niet veel meer als 20 euro waard zijn dus ik hou hem lekker

Siempie666 Geplaatst op 28-09-2008, 11:37 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Mijn beginners electrische gitaar is nu meer waard dan de nieuwprijs van toen en als ik 'm zou verkopen, zou ik een prachtig instrument met Floyd, neck tru, EMG 81/85 en alles kunnen kopen, maar ik vind 't zonde om 'm weg te doen xD

Devarynn Geplaatst op 30-09-2008, 15:45 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb er een tijd aan zitten denken om mijn eerste elektrische de deur uit te doen (Cort EVL-K4) maar ik heb toch besloten het niet te doen. De gitaar heeft een Floyd-Rose systeem en dat gebruik ik nu niet omdat ik eigenlijk nog geen Metal speel. Maar wanneer ik dan toch een keer de Metal kant op ga dan heb ik er in ieder geval een prima gitaar voor.

Wat in het vat zit verzuurt niet.

Dit bericht is gewijzigd op 30-09 15:45.

Fabolouz Geplaatst op 01-05-2009, 17:13 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Toen ik begon kocht ik alle spullen van een vriend van me, ik kreeg dus 2 gitaren in 1 keer. De gitaar waar ik eerst op speelde was een behringer stratocaster. Ook al is het een ***gitaar, ik doe hem nooit weg. Ik leen hem uit aan vrienden die gitaar willen leren spelen.
De gitaar waar ik nu mee speel is een squire double fat telecaster deluxe. Dat ding is echt geweldig, en mooi, dus ik doe die ook nooit weg. (En hij is discontinued, dus met een beetje geluk wordt-ie nog veel waard )

Siempie666 Geplaatst op 01-05-2009, 17:21 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Ik ben mijn eerste gitaar lekker aan het veranderen. Lagere actie (moet nog even intoneren xD), downtuning en mss nog nieuwe tuners en een nieuw brugelement.

Fabolouz Geplaatst op 04-05-2009, 19:25 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Tja, dat kan ook

Mckaamos Geplaatst op 20-05-2009, 00:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik speel nogsteeds op m'n eerste gitaar :P
Ben wel, heeeel langzaam, bezig aan een nieuwe, en wat ik dat met m'n mooie Ibbie doe weet ik nog niet. Totaal afhankelijk van hoe de nieuwe zich gaat gedragen.

Ibbie is wel customised met een setje GFS PowerRails buckers. Die klinken echt zo enorm bruut.....

http://verkopers.marktplaats.nl/5907224