|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mesjoggah
|
Geplaatst op 24-08-2008, 20:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
M'n eerste gitaar was een Daytone stratocaster en ik ben er niet rouwig om dat 'ie weg is, m'n tweede was een Squier superstrat en soms vind ik het jammer dat ik 'm niet meer heb, ik weet wie 'm heeft dus ik zou ooit nog eens kunnen onderhandelen als ik m terug zou willen maar dan zou ik er toch niet op spelen omdat m'n huidige gitaren gewoon beter zijn. M'n derde was een Ibanez RG270, geen spijt van verkoop.
Dus al met al niet echt spijt, die les paul van jou speelde toch ook niet fijn? wat zou je er dan nog mee moeten?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Debbie
|
Geplaatst op 24-08-2008, 21:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik zit erover te denken mijn eerste gitaar weg te doen.. een ibanez GRX40.. maar voorlopig nogniet.. aangezien het nu een reserve-gitaar is.. mijn snaren hebben nogal de neiging op de momenten dat het het slechts uitkomt te springen... zoals vlak voor een optreden voor de pa van me zangeres.. hadgelukkig nog een setje snaren liggen.. maarja.. k heb niet altijd zoveel geluk
mssn dat ie eruit gaat als k een nieuwe gitaar heb.. (wat nog wel een tijdje gaat duren)
|
|
|
|
'Guitar is the easiest instrument to play poorly and the most difficult instrument to play well' |
|
|
|
|
Schwampz
|
Geplaatst op 25-08-2008, 10:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tja, dat dacht vond ik toen... maar achteraf vind ik het eigenlijk juist wel heel vet, zo'n loodzware gitaar enzo, btw, dat was ook nog een tijd dat ik helemaal niet op geluid lette, vandaar dat ik daarna een strat heb gekocht :P Maarja, het is niet anders, misschien over een jaar genoeg geld voor een 2e hands gibson les paul standard of custom ebony ofzo dus. Btw, ja, ik had mn epiphone aan de muziekwinkel verkocht en er eerlijk gezegd veeeel te weinig voor gekregen...
Dit bericht is gewijzigd op 25-08 10:36.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Devarynn
|
Geplaatst op 30-09-2008, 15:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb er een tijd aan zitten denken om mijn eerste elektrische de deur uit te doen (Cort EVL-K4) maar ik heb toch besloten het niet te doen. De gitaar heeft een Floyd-Rose systeem en dat gebruik ik nu niet omdat ik eigenlijk nog geen Metal speel. Maar wanneer ik dan toch een keer de Metal kant op ga dan heb ik er in ieder geval een prima gitaar voor.
Wat in het vat zit verzuurt niet. 
Dit bericht is gewijzigd op 30-09 15:45.
|
|
|
|
|
|
|
Fabolouz
|
Geplaatst op 01-05-2009, 17:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Toen ik begon kocht ik alle spullen van een vriend van me, ik kreeg dus 2 gitaren in 1 keer. De gitaar waar ik eerst op speelde was een behringer stratocaster. Ook al is het een ***gitaar, ik doe hem nooit weg. Ik leen hem uit aan vrienden die gitaar willen leren spelen. De gitaar waar ik nu mee speel is een squire double fat telecaster deluxe. Dat ding is echt geweldig, en mooi, dus ik doe die ook nooit weg. (En hij is discontinued, dus met een beetje geluk wordt-ie nog veel waard )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|