|
|
|
|
|
Debbie
|
Geplaatst op 13-08-2008, 20:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
haha! zo'n shirt zou je idd moeten hebben ja :P alsje ereen vind, laat het me dan ff weten :P lol weet wel een shirt waar op de achterkant "rot op! zie je niet dat ik bezig ben!" staat :P mssn dat dat werkt :P
k zal ook nooit meer in die winkel zeggen dat ie mag helpen -_-' dan kom je er het eerste halfuur niet meer vanaf en word je door heel de winkel heen gesleurd.. -_-'
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
'Guitar is the easiest instrument to play poorly and the most difficult instrument to play well' |
|
|
|
|
|
|
Schwampz
|
Geplaatst op 25-08-2008, 11:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
das idd vet dom -.- Bij onze muziekwinkel hier helpen ze wel goed vind ik, ze proberen je niet echt andere dingen aan te smeren die je toch niet wil, maar mijn ibanez heb ik nu wel dankzij een medewerker die me aanraadde om deze eens te proberen =) Al hoewel ik achteraf hier toch liever met een les paul had gezeten... maarja, dat is nou eenmaal niet anders en ik ben nu blij met wat ik heb.
Btw, net nog ff op hun site gekeken, inderdaad vrij waardeloos, bij elke gitaar staat een stukje, begint altijd met 'Fantastisch, ....' en bij de BCrich warlock zeiden ze dat het het meest bekende model was
Dit bericht is gewijzigd op 25-08 19:17.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|