Debbie Geplaatst op 13-08-2008, 19:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

verkopers.. dat woord alleen al geeft me een rede om te zuchten...    en al helemaal als ze proberen het beter te weten... zo irritant!   

ik op vakantie.. lekker naar venray toe om daar eens even bij de hans van bree muziek instrumenten een gitaar uit te proberen        nou, ik ben dus op zoek naar een explorer, liefst gibson of epiphone...    nou, ik ff rondkijken daarzo.. nergens een epiphone, gibson of iets dat maar in de richting komt van een explorer...      

verkoper komt op me af en vraagt zoals het een "goeie" (lees: vervelende) verkoper beaamt: "kan ik u helpen?"    nou oke.. ook goed.. laat hem dan maar helpen!
"nou! ik wil graag een gibson of epiphone explorer!"

tja.. willen willen, maarja dan denk je al gauw aan een 1200 euro voor een gibson en bij epiphone zit je ook al gauw aan een 700 euro.. dus tja..
maar kijk! ik heb hier ook hele mooie gitaren van vig! dat is een nieuw merk! en het gaat epiphone helemaal van de baan brengen! want vig is veel goedkoper, en heeft een goede kwaliteit!

vervolgens word ik naar de toonbank gesleept en word me een hele serie boeken met gitaren getoont van b.c. rich tot vig en naar jackson.   maarja.. geen epiphone, en al helemaal geen gibson...      toen de verkoper er uiteindelijk achter was dat  ik nogal een kieskeurige smaak heb (tja.. k weet nou eenmaal wat ik wil )  werd ik weer verder de winkel in gesleept..

"en kijk! deze hier! hartstikke goede gitaar! kost maar 200 euro!"

heeft ie een b.c. rich warlock in z'n handen ..  
ik kom voor een gibson/epiphone explorer en die idioot probeert me een b.c. rich aan te smeren          

meneer... voor zover ik weet.. is b.c rich best een goed merk hoor..  maar de goedkopere gitaren absoluut niet!   

ja! maar dat is amateurs praat!

nou in ieder geval.. ik ben niet op zoek naar een b.c rich warlock..

daarna word ik de winkel uitgesleept om in de etalage eens te kijken naar een vig.. een "very important guitar"    best een mooi ding om te zien.. staan schedels op gepaint enzo.. dus nou oke.. toch maar eens even spelen.. luisteren hoe dat klinkt..   

best een lekker scheurgeluid!  maar het komt nog niet eens in de buurt bij het geluid van een explorer...  die vent schijnt echt niet te begrijpen dat k geen metal speel maar meer iets in de trant van punk...

stomme verkoper.. -_-'   
kom je om op een gibson te spelen.. probeert ie me een goedkope b.c rich warlock aan te smeren..   snappen jullie dat nou?  

(later nog in venlo bij sticks n strings op een explorer gespeeld!   tering! meteen verliefd.. )

meld dit bericht aan een moderator

'Guitar is the easiest instrument to play poorly and the most difficult instrument to play well'  
Siempie666 Geplaatst op 13-08-2008, 19:56 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Ik wil nog een keer een shirt kopen met "Nee, je kan me niet helpen, rot op!" :P
Btw, 200 euro voor een Warlock? Afzetterij xD

Debbie Geplaatst op 13-08-2008, 20:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

haha! zo'n shirt zou je idd moeten hebben ja :P    alsje ereen vind, laat het me dan ff weten :P lol
weet wel een shirt waar op de achterkant "rot op! zie je niet dat  ik bezig ben!"  staat :P
mssn dat dat werkt :P

k zal ook nooit meer in die winkel zeggen dat  ie mag helpen -_-'   dan kom je er het eerste halfuur niet meer vanaf en word je door heel de winkel heen gesleurd.. -_-'

'Guitar is the easiest instrument to play poorly and the most difficult instrument to play well'  
Siempie666 Geplaatst op 13-08-2008, 20:22 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Begin als een mongool te dansen zodra hij weer iets stoms zegt. Dat heb ik een keer gedaan met een vriend van me xD We werden wel de winkel uitgegooid, maar ze waren daar toch gay en we hadden erg hard gelachen xD

Debbie Geplaatst op 13-08-2008, 20:26 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

whaha!!    oke! dat is gewoon geniaal! lol     tering :P   weetje.. k zie het mezelf ook nog wel doen :P   moet je eingelijk filmen dan :P    en helemaal mooi dat k daar toch maar 1 á 2 keer per jaar kom :P  kan k het ieder jaar weer doen :P   

Schwampz Geplaatst op 25-08-2008, 11:28 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

das idd vet dom -.-
Bij onze muziekwinkel hier helpen ze wel goed vind ik, ze proberen je niet echt andere dingen aan te smeren die je toch niet wil, maar mijn ibanez heb ik nu wel dankzij een medewerker die me aanraadde om deze eens te proberen =)
Al hoewel ik achteraf hier toch liever met een les paul had gezeten... maarja, dat is nou eenmaal niet anders en ik ben nu blij met wat ik heb.

Btw, net nog ff op hun site gekeken, inderdaad vrij waardeloos, bij elke gitaar staat een stukje, begint altijd met 'Fantastisch, ....' en bij de BCrich warlock zeiden ze dat het het meest bekende model was

Dit bericht is gewijzigd op 25-08 19:17.

oldyoung Geplaatst op 25-08-2008, 20:50 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ze hadden zeker vergeten een andere chip in die verkoper te zetten en hem te resetten.   Groetjes oldyoung smashSan