|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Japiehendriks
|
Geplaatst op 20-10-2008, 15:24 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Via ticketservice, dan heb je echt mazzel gehad.
Ik zat vanaf kwart over negen in de wachtrij en kwam er drie keer door maar iedere keer een vaag verhaal over beveiligingsinstellingen.
Flink balen dus, helemaal als je dan een paar uur later van die rioolratten kaarten ziet verkopen op marktplaats om een paar euro winst te maken over de rug van de echte fans die door dat soort tuig van kaartjes beroofd worden.
Geef mij maar gewoon weer kaartverkoop aan de balie, dat schorem komt toch niet voor dag en dauw hun nest uit om kaarten weg te kopen en tegen woekerprijzen te verpatsen. Bah, ik zou me kapot schamen als ik zoiets deed.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Japiehendriks
|
Geplaatst op 27-11-2008, 13:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik zag laatst iemand van de regering bij Kassa geloof ik die vertelde dat ze het nu echt gingen aanpakken. Kaarten moeten voor iedereen tegen betaalbare prijs beschikbaar zijn aldus haar.
Enige oplossing lijkt mij door kaarten op naam te zetten en dat je alleen naar binnen kan met behulp van legitimatie dat jij echt degene bent die dat kaartje heeft. gekocht. Dan heb je wel pech dat je een kaartje hebt en je kunt niet maar goed, shit happens. Dat zal doorgaans niet vaak gebeuren lijkt mij.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|