G-zeven Geplaatst op 19-07-2008, 09:18 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Als je soms midden in de nacht ineens zin krijgt om te oefenen, dan is zo'n apparaatje natuurlijk handig. Ik heb hem dan ook aangeschaft, alleen vindt ik hem op zijn zachst gezegd erg stijf geprijsd. Want wat zit er nou eigenlijk in ?
3 potmetertjes die vlg. mij binnen de kortste keren gaan kraken, wat transistoren en dat is het dan wel. Hiervoor betaal je wel 45 Eurootjes. En voor dat geld kon ik in de grootste gitaarwinkel van Den Haag niet eens de verschillende amplugs uitproberen. Nou ja de lieve vrede in huis is ook wat waard zullen we maar zeggen

meld dit bericht aan een moderator

Mckaamos Geplaatst op 19-07-2008, 22:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Kraakt het bij jou al? of is het gewoon een ongefundeerde rant?

Anyway, goede componenten kosten geld. Daarnaast zie je als non-expert het verschil niet tussen a-grade potmeters en gewone, dus sja...
En als de Amplug te duur is, koop je toch de Dean "Stack in a Box" ? Is 15 euro goedkoper bij Feedback.

http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 
G-zeven Geplaatst op 21-07-2008, 13:45 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ze kraken nog niet, dat zou oo te gek zijn na een paar dagen.
De tijd zal het leren of er goede componenten in zitten. Over een half jaartje of zo zal ik berichten of ze kraken. Het is nog maar de vraag of je er garantie op krijgt. Verwacht er niet veel van. Hooguit gebruiken ze een spuitbusje om de potmeres schoon te maken. (lapmiddeltje)

Schwampz Geplaatst op 03-08-2008, 20:14 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hmm.. ik speel echt véél liever unplugged met mn electrische gitaar dan met zo'n ding met koptelefoon... het klinkt gewoon scherp en kut voor zover ik gehoord heb..