|
|
|
|
|
|
|
Eastwood
|
Geplaatst op 09-07-2008, 19:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Een heleboel uit de '60 & '70 jaren vorige eeuw! Voor mij waren toen goeie groepen / gitaristen / pianisten: Pink Floyd, Deep Purple, Black Sabbat, John Mail, The Animals, Stones, Beatles, Eric Clapton, BB King, Fats Domino, Golden Earing, The Kings, The Who, Brain May, Yardbirds, en Good Old Jimmy Hendriks natuurlijk! - enz. Maar ja ik een pensioenado en een "vintage kind of person"
Trouwens misschien vinden jullie het niks, maar ik vind het de aller mooiste vertolking van het Beatles nummer " Yesterday".
Door Judith Durham, deze opname dateert van eind 1967. Nou ja dat is dus mijn mening
Lat0r, Jaap
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Debbie
|
Geplaatst op 10-07-2008, 19:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
wow! wel 4 seconden mijne doeter zo ie zo al 10 seconden over om te laden.. en alsik eerder wil gaan scrollen loopt alles vast -_-' so be happy.. xD
mja.. mijn favo bands:
1. demons & wizards 2. iced earth 3. blind guardian 4. guns n roses 5. slash's snakepit 6. avantasia 7. anti-flag
en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan :P
|
|
|
|
'Guitar is the easiest instrument to play poorly and the most difficult instrument to play well' |
|
|
Ruudalberink
|
Geplaatst op 10-07-2008, 20:32 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Hier werkt het perfect binnen een halve seconde?
Anyway, mijn lijstje: (niet in volgorde ofzo)
Avenged Sevenfold, Kalmah, Testament, Ensiferum, Children of Bodom,Cradle of filth, Alan Parsons Project (vorige week live gezien in Rijssen, echt goed!), CCR. Thin Lizzy, Led Zeppelin, Iron maiden, Unwritten law, Dragon Force, Dream Theater, Hammerfall, Pink Floyd, Judas Priest, Metallica, Rammstein, Lifehouse, Dire straits, Neil Young, Stone sour en vast nog heel veel meer.
Waar ik dus niet van hou: Van die echte Deathmetal zoals Ekmomorf oid, Within Temptation, Korn, Marilyn Manson, Nirvana, RHCP, Slayer en nog wel wat.
Pff, wat n lijst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ash82
|
Geplaatst op 11-07-2008, 09:49 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Whitesnake, Van Halen, Carlos Santana, Loïs Lane, Dave Matthews Band, The Supremes, The Temptations, Doe Maar, Blõf, The Eagles, The Police, Toto.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stijntje666
|
Geplaatst op 11-07-2008, 16:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Uhm, kzal m'n lijstje zo beperkt mogelijk houden, want als ik blijf denken, zullen er steeds meer bands in m'n lijstje komen :p
Mercenary, Opeth, Eternal Tears of Sorrow, dark tranquillity, Children of Bodom, Suidakra, Into Eternity, Kalmah, Nevermore,... En kzal je de 350 andere groepen diek beluister maar besparen, das zo ongeveer de top ^_^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|