Mesjoggah Geplaatst op 20-06-2008, 14:50 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Iemand hier al eens gekeken en/of zich ingeschreven op http://www.guitardir.com/  ?

Op deze site kun je gegevens opzoeken van gitaren en kun je zelf gegevens plaatsen van de gitaren die je bezit.

Ik zou zeggen: neem eens een kijkje.

http://www.guitardir.com

meld dit bericht aan een moderator

Siempie666 Geplaatst op 20-06-2008, 16:04 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Ik heb Google, die is iets completer en mooier

dickbosman Geplaatst op 20-06-2008, 16:17 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Mesjoggah Geplaatst op 20-06-2008, 18:18 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 20-06-2008, 16:04 Siempie666 schreef:
Ik heb Google, die is iets completer en mooier

Nou dan heb je niet echt goed opgelet..

Maar goed ik wil best even een test met je doen hoor, zoek even op google naar een klira bahama model 333 en kom terug met een foto en specificaties.
en ik bedoel niet de 'De luxe' versie maar de gewone.

Mckaamos Geplaatst op 20-06-2008, 19:37 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Grappige site, maar bevat maar weinig informatie. Zelfs van de GRG170DX stond er geen techspecs. Ik heb dus maar even ingevuld wat ik zo snel kon na gaan of uit m'n hoofd wist.

http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 
Siempie666 Geplaatst op 20-06-2008, 19:46 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Daar zoek ik niet naar, dus dat boeit me niet :P

Maar goed, ik ga even kijken wat ik kan vinden
De Bahama 333 komt uit Duitsland en heeft een 7-delige hals met palissander gebonden toetsen. De gitaar heeft 21 frets en een wel heel vette tremolo. De hardware van de gitaar is SSS (Schaller), wat dat ook mag zijn, en verder heeft de gitaar 4 schuifschakelaars, 3 volumeknoppen, 1 toneknop en een TOM-brug.

Edit: Meer info dan op de Guitardir website, dacht ik zo :P
Edit 2: Hoe kom je erbij om me naar deze gitaar te laten zoeken? Ik vind 't wel een leuk ding eigenlijk, vooral die tremolo
Edit 3: Oh ja, een foto. Hier is-ie:

Dit bericht is gewijzigd op 20-06 19:53.

Mesjoggah Geplaatst op 20-06-2008, 22:14 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Juist, en hoe lang heb je moeten zoeken?

Dit komt van wietse's site en die heeft de modelnaam van mij,  ik heb me de pleuris gezocht om er achter te komen welke gitaar dat was, aanvankelijk dachten we allebei dat het een haiiti deluxe was.

Punt is dat de guitardir website is opgezet om mensen snel bepaalde instrumenten op te kunnen laten zoeken met de bijbehorende specificaties, het is voor en door gitaristen dus als jij een gitaar hebt die er niet bij staat kun je een foto uploaden en de specs invullen om zo een compleet overzicht te krijgen van zoveel mogelijk versc hillende gitaren.

Debbie Geplaatst op 21-06-2008, 13:58 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

jep ik ben aangemeld op die site ^_^   
zoek bij guitarDir search maar onder DebStarr en dan zie je mijn gitaartjes ^_^

'Guitar is the easiest instrument to play poorly and the most difficult instrument to play well'  
Siempie666 Geplaatst op 21-06-2008, 20:56 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Op 20-06-2008, 22:14 Mesjoggah schreef:
Juist, en hoe lang heb je moeten zoeken?

Dit komt van wietse's site en die heeft de modelnaam van mij,  ik heb me de pleuris gezocht om er achter te komen welke gitaar dat was, aanvankelijk dachten we allebei dat het een haiiti deluxe was.

Punt is dat de guitardir website is opgezet om mensen snel bepaalde instrumenten op te kunnen laten zoeken met de bijbehorende specificaties, het is voor en door gitaristen dus als jij een gitaar hebt die er niet bij staat kun je een foto uploaden en de specs invullen om zo een compleet overzicht te krijgen van zoveel mogelijk versc hillende gitaren.

10 minuten.. xD
Heb je mss wat meer info over de tremolo voor mij? Het lijkt me een uniek systeem, of niet?
Ik snap je punt, maar ik zoek niet naar Bahama 333's dus ik blijf lekker Google gebruiken, omdat daar wat meer info op staat