|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 20-06-2008, 19:46 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Daar zoek ik niet naar, dus dat boeit me niet :P
Maar goed, ik ga even kijken wat ik kan vinden De Bahama 333 komt uit Duitsland en heeft een 7-delige hals met palissander gebonden toetsen. De gitaar heeft 21 frets en een wel heel vette tremolo. De hardware van de gitaar is SSS (Schaller), wat dat ook mag zijn, en verder heeft de gitaar 4 schuifschakelaars, 3 volumeknoppen, 1 toneknop en een TOM-brug.
Edit: Meer info dan op de Guitardir website, dacht ik zo :P Edit 2: Hoe kom je erbij om me naar deze gitaar te laten zoeken? Ik vind 't wel een leuk ding eigenlijk, vooral die tremolo Edit 3: Oh ja, een foto. Hier is-ie:

Dit bericht is gewijzigd op 20-06 19:53.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Mesjoggah
|
Geplaatst op 20-06-2008, 22:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Juist, en hoe lang heb je moeten zoeken?
Dit komt van wietse's site en die heeft de modelnaam van mij, ik heb me de pleuris gezocht om er achter te komen welke gitaar dat was, aanvankelijk dachten we allebei dat het een haiiti deluxe was.
Punt is dat de guitardir website is opgezet om mensen snel bepaalde instrumenten op te kunnen laten zoeken met de bijbehorende specificaties, het is voor en door gitaristen dus als jij een gitaar hebt die er niet bij staat kun je een foto uploaden en de specs invullen om zo een compleet overzicht te krijgen van zoveel mogelijk versc hillende gitaren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 21-06-2008, 20:56 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Op 20-06-2008, 22:14 Mesjoggah schreef:
Juist, en hoe lang heb je moeten zoeken?
Dit komt van wietse's site en die heeft de modelnaam van mij, ik heb me de pleuris gezocht om er achter te komen welke gitaar dat was, aanvankelijk dachten we allebei dat het een haiiti deluxe was.
Punt is dat de guitardir website is opgezet om mensen snel bepaalde instrumenten op te kunnen laten zoeken met de bijbehorende specificaties, het is voor en door gitaristen dus als jij een gitaar hebt die er niet bij staat kun je een foto uploaden en de specs invullen om zo een compleet overzicht te krijgen van zoveel mogelijk versc hillende gitaren.
|
10 minuten.. xD Heb je mss wat meer info over de tremolo voor mij? Het lijkt me een uniek systeem, of niet? Ik snap je punt, maar ik zoek niet naar Bahama 333's dus ik blijf lekker Google gebruiken, omdat daar wat meer info op staat
|
|
|
|
|
|