|
Voske
|
Geplaatst op 18-06-2008, 21:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heej guys!
Ben helemaal nieuw hier, maar kon dit niet laten om te posten. Ik heb laatst via een tip van een vriend van mij een met de hand gebouwde versterker gekocht bij Fox Amps in Budel (Noord Brabant).
De versterker die ik gekocht heb is een replica van een 50's Bassman, dus geen reissue o.i.d. maar helemaal point-to-point met de hand gemaakt. Wow, wat een beest zeg die versterker!! Ik denk dat dat ook mede komt door de solid pine cabinet.. Lijtk mij......
Als ik ooit nog een andere versterker wil (ik weet niet of ik deze nog ooit weg doe, haha) dan ga ik hier zeker nog eens kijken! Naast verschillende tweed modellen bouwen ze praktisch alles waar je een gitaar (of mondharmonica) in kunt stoppen.
Zoals replica's van de Voxen, Marshall plexi's, blackface modellen en ga zo maar door..
Zelf heb ik helemaal geen elektronica knobbel, maar ze verkopen ook al hun versterkers als bouwpakketten. Haha, dat durfde ik toch niet aan...
Ik kan alleen maar vol lof spreken over deze amp bouwer, goede snelle communicatie (via mail of telefoon), perfecte service en zeer vriendelijke eigenaar! Niets dan lof van mijn kant!
Nou, dan ga ik nu eens kijken wat er verder allemaal voor leuks op dit forum te vinden is.
groeten, Voske
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|