guitar_freak Geplaatst op 05-06-2008, 17:53
gebruiker
Verstuur privé bericht

He ik zoek een leuk pedaal met Metal enzo.
Ik zag dat ze bij de Feedback een hele leuke hadden nm de UberMetal ofzo iets.
Als jullie tips hebben graag.

meld dit bericht aan een moderator

For Those About To Rock, We Salute You 
Siempie666 Geplaatst op 05-06-2008, 18:04
global moderator+
Verstuur privé bericht

Boss MT-2
Blackstar HT Distx

Dat zijn mijn 2 favorieten. De MT-2 is echt geweldig en geeft op bijna elke amp een goede sound. De Blackstar is iets "professioneler" met een nog beter geluid, maar die is dan ook veel duurder.

Mckaamos Geplaatst op 05-06-2008, 22:38
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ubermetal? Bedoel je toevallig Ultra Metal? ofwel, de UM300 van Behringer?
If so, met zo'n Behringer pedaal wil je niet dood gevonden worden, trust me je wordt het lachertje van de club
M'n zusje heeft er een (kadotje van mij) en met haar kut versterker (Vector S20, iemand bekend met dat kreng?) is het wel leuk als distorstion, maar als ik hem aan mijn veel betere Ibanez equipment (GRG170DX gitaar en TBX 30R amp) hang is het verschil met andere pedalen duidelijk te horen. Ik heb hier zelf een Boss MT-2 Metalzone staan en een Ibanez SM7 Smashbox. Beide zelfde straatje, lekker geluidje, dus die kan ik je aanraden. Verder schijnt de Digitech Death Metal goed te zijn, hoewel er ook tegenstanders van zijn. Maar die heb je ook bij de MT-2
Sommigen vinden de MT-2 te standaard metal. Dus als je lekker standaard metal wil raggen issie ideaal

Dus samenvattend:
Boss MT-2 MetalZone (leverbaar bij Feedback, 90 euro ongeveer)
Ibanez SM7 Smashbox (heeft noisegate en signalsmoothing!)
Digitech Death metal (erg gunstig prijskaartje, beste prijs/kwaliteit als je het mij vraagt, leverbaar bij Feedback voor 60 euro ongeveer)

Dit bericht is gewijzigd op 05-06 22:39.

http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 
Debbie Geplaatst op 06-06-2008, 15:44
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

hee dodo ^_^  jij ook eindelijk hier :P
de MT-2 heb jeal heel vaak gehoord :P die heb ik namelijk.. dus die hoor je iedere week :P zo'n behringer zou ik niet kopen.. zijn nou niet echt wat je noemt goede pedalen..

'Guitar is the easiest instrument to play poorly and the most difficult instrument to play well'  
Siempie666 Geplaatst op 07-06-2008, 17:02
global moderator+
Verstuur privé bericht

De Digitech Death Metal vind ik helemaal niks. Lekker geluidje hoor, maar er is maar 1 geluid. En echt death metal geluid krijg je niet eens.
Ik raad de MT-2 nog steeds aan en als je budget hoger ligt, dan zou ik voor de HT Distx gaan. Dat is pas distortion

Willemdaguide Geplaatst op 29-10-2008, 15:43
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Behringer meuk idd sowieso laten staan, MT-2, perfect pedaal voor vette tonen maar dan voor thuis! Op volume blijft daar helaas niks van over.
Die blackstar DistX is dan weer het perfecte pedaal als je ook zo'n sound op podiumvolume nodig hebt.

http://theguides.hyves.nl/ Guides to the spirit of Rock! 
Siempie666 Geplaatst op 29-10-2008, 15:59
global moderator+
Verstuur privé bericht

Gek hoe m'n mening in 4 maanden tijd is veranderd :P
De MT-2 vind ik nog steeds leuk, maar er zijn nog veel meer pedalen die ik nu erg goed vind.

Dit bericht is gewijzigd op 29-10 15:59.

Mesjoggah Geplaatst op 29-10-2008, 21:18
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik denk dat ie een line6 Ubermetal bedoeld, helaas weet ik daar niks van.

Koenios Geplaatst op 29-10-2008, 21:41
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik denk dat dit topic beter gesloten kan worden aangezien het bijna een half jaar oud is.