|
|
|
|
|
Mckaamos
|
Geplaatst op 05-06-2008, 22:38 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ubermetal? Bedoel je toevallig Ultra Metal? ofwel, de UM300 van Behringer? If so, met zo'n Behringer pedaal wil je niet dood gevonden worden, trust me je wordt het lachertje van de club  M'n zusje heeft er een (kadotje van mij) en met haar kut versterker (Vector S20, iemand bekend met dat kreng?) is het wel leuk als distorstion, maar als ik hem aan mijn veel betere Ibanez equipment (GRG170DX gitaar en TBX 30R amp) hang is het verschil met andere pedalen duidelijk te horen. Ik heb hier zelf een Boss MT-2 Metalzone staan en een Ibanez SM7 Smashbox. Beide zelfde straatje, lekker geluidje, dus die kan ik je aanraden. Verder schijnt de Digitech Death Metal goed te zijn, hoewel er ook tegenstanders van zijn. Maar die heb je ook bij de MT-2  Sommigen vinden de MT-2 te standaard metal. Dus als je lekker standaard metal wil raggen issie ideaal 
Dus samenvattend: Boss MT-2 MetalZone (leverbaar bij Feedback, 90 euro ongeveer) Ibanez SM7 Smashbox (heeft noisegate en signalsmoothing!) Digitech Death metal (erg gunstig prijskaartje, beste prijs/kwaliteit als je het mij vraagt, leverbaar bij Feedback voor 60 euro ongeveer)
Dit bericht is gewijzigd op 05-06 22:39.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 |
|
|
|
|
|
|