|
|
|
|
|
oldyoung
|
Geplaatst op 16-08-2008, 21:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nou ik ben al een tydje aan de gang met die Sennheiser en voor je dat ding opblaast moet er wel heel wat gebeuren. En op m'n audioinstalatie blyft ie mooi klinken. Alleen heb ik de kabel by de plug extra omwonden met isolatietape om hem wat te beschermen tegen kabelbreuk, want dat ding heeft wat te lyden van het verhuis steeds naar 3 verschillende versterkers. Aanrader dus. Met vriendelyke 6 en 4snarige groeten,
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G-zeven
|
Geplaatst op 21-08-2008, 14:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Je kunt ook een Vox amplug kopen (45 Euro), een klein apparaatje dat je in je gitaar plugt. Via oortelefoontjes kun je dan jezelf helemaal doof oefenen zonder dat andere mensen er last van hebben. Bovendien kun je lekker vrij door het huis rondlopen en kun je zelfs nog oefenen als je op de WC zit. . Alleen is het zo dat deze AmPlug ook behoorlijk ruist.
Dit bericht is gewijzigd op 21-08 14:43.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vinkske
|
Geplaatst op 09-11-2008, 13:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
heb zelf om hier thuis te spelen een goedkoop bokkenversterkertje waar ik ooit es op begonnen ben (peavey rage 158) en daar zit een koptelefoon uitgang op en een cd-input in...
Heb daar een goeie sennheiser draadloze koptelefoon bijgekocht ongeveer 100 eruo, en dit is voor hier thuis ideaal! Kan vanaf m'n pc naar de cd input van de versterker, en alles loopt over de koptelefoon uitgang, dus kan nummers op de pc afspelen en zelf meespelen --> ideaal voor het uitzoeken van nummers voor de band en solopartijen studeren... Geluidskwaliteit = perfect! ik kan me he-le-maal uitleven en de buren horen niks!
Het kan zelfs nog anders: met de koptelefoon uitgang kan ik naar de line-input van de pc en met een gratis programma (ik gebruik cool edit pro) kan ik mijn eigen partijen opnemen, dan ga ik van de koptelefoonuitgang van de pc weer naar de cd-input op de versterker en kan ik over mijn eigen partijen heel soleren! Helemaal ideaal....
Enne, voor het echte werk bij de band móet je natuurlijk een grote fatsoenlijke versterker erbij hebben om bij het eerste akkoord je broekspijpen te laten wapperen.....
|
|
|
|
For those about to rock.... We salute you! |
|
|
Mckaamos
|
Geplaatst op 09-11-2008, 22:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 21-08-2008, 19:23 Siempie666 schreef:
[...] Komt daar ook mooi geluid uit met oortjes van 20 euro? Ik wil mss volgend jaar voor op vakantie zo'n ding kopen, maar hier in de buurt zijn ze niet te krijgen...
|
Geen idee, dat zal je moeten checken. Nog nooit zelf mogen uitproberen helaas, maar ik weet dat ze bestaan. Feedback heeft ze iig wel, dus daar zou je kunnen bestellen. Tis een paar tientjes, dus als het niks is raak je ze ook zo weer kwijt via Marktplaats oid.
En btw, voor 20 euro kan je goede oordopjes hebben en ook complete bagger. Ik ben zelf best wel fan van de Sony MDR-J10 over-ear dopjes. Deels omdat gewone dopjes uit m'n oren donderen en gewone koptelefoons afdonderen als ik een beetje schud met m'n kop en deels vanwege de goede geluidskwaliteit die je krijgt voor maar 15 euro. Beter bestaat ook wel, maar ik vind het goede prijs/kwaliteit verhouding. Heb nu al een paar jaar die dopjes aan m'n telefoon zitten en eerder aan een MP3 speler. Heerlijke dingen.
Op 09-11-2008, 13:28 vinkske schreef:
Enne, voor het echte werk bij de band móet je natuurlijk een grote fatsoenlijke versterker erbij hebben om bij het eerste akkoord je broekspijpen te laten wapperen.....
|
Weet zo niet van wie deze quote komt (geloof Kerry King, not sure). "Er is niks lekkerder dan in een powerpose voor je halfstack staan en je ballen voelen schudden."
Dit bericht is gewijzigd op 09-11 22:13.
|
|
|
|
http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 |
|
|
|