|
Michael
|
Geplaatst op 03-06-2008, 16:24 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Ok ik ben er dus helemaal klaar mee. Ik heb hier een gitaar van 1100 euro staan, maar het is mijn smaak niet. Ik speel veel velvet revolver, guns 'roses, prince, en rock&roll.
De gitaar speelt geweldig maar het is mijn smaak niet. Ik hou van de overdrive en het geluid van EMG's en alinco's.
Naja het komt hier op neer, aan de ene kans wil ik de gitaar niet kwijt. Het is een plaatje en een goed stuk kwaliteit. Daarnaast heb ik hem al 3 jaar en ik ga spijt krijgen.
Aan de andere kant wil ik zo graag een GLP maar die is onbereikbaar, of ik moet de fender verkop, of iemand moet willen ruilen.
Wie helpt mij :S
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
www.gitaarforum.nl |
|
|
ash82
|
Geplaatst op 03-06-2008, 16:57 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 03-06-2008, 16:24 Michael schreef:
Ok ik ben er dus helemaal klaar mee. Ik heb hier een gitaar van 1100 euro staan, maar het is mijn smaak niet. Ik speel veel velvet revolver, guns 'roses, prince, en rock&roll.
De gitaar speelt geweldig maar het is mijn smaak niet. Ik hou van de overdrive en het geluid van EMG's en alinco's.
Naja het komt hier op neer, aan de ene kans wil ik de gitaar niet kwijt. Het is een plaatje en een goed stuk kwaliteit. Daarnaast heb ik hem al 3 jaar en ik ga spijt krijgen.
Aan de andere kant wil ik zo graag een GLP maar die is onbereikbaar, of ik moet de fender verkop, of iemand moet willen ruilen.
Wie helpt mij :S
|
Volgens mij hoef je maar een paar honderd euro bij te leggen voor een Gibson LP. Een LP standard faded heb je al nieuw vanaf 1399. Dan heb ik het nog geeneens over tweedehands. Als je deze zomervakantie een baantje hebt en een beetje spaart heb je hem na de vakantie. Daarna kun je altijd nog een setje EMG's erin gooien.
Aan de andere kant, als Fender gitaar zelf goed bevalt, alleen het geluid niet, dan kan je er altijd nog andere pickups in doen. Als je de slagplaat loshaalt kun je zien hoe de frezing is: S-S-S of S-S-H of H-S-H of een badkuip.
Zelf heb ik een Fender en een Gibson omdat een bepaalde gitaar beter klinkt/speelt voor een bepaalde setlist/nummer.
|
|
|
|
|
|
|
Mckaamos
|
Geplaatst op 03-06-2008, 17:09 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat Ash82 zegt. Als je de ruimte in je Fender hebt kan je daar gewoon een setje hele gave pickups in mikken. Kost een stuk minder als een hele nieuwe gitaar.
Btw, als je voor passieve humbuckers gaat zou je eens naar de Crunchy Rails van Guitarfetish.com kunnen kijken. Kost geen reet (33 US Dollar p/s en 11 USD transport), en een mega geluid als ik de reviews mag geloven.
|
|
|
|
http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 |
|
|
|