|
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 02-06-2008, 20:33 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Dé Slayersound krijg je toch niet, want bijvoorbeeld Kerry King heeft custom JCM800 versterkers, dacht ik. Ook speelt hij op een custom BC Rich KKV, die ook weer duizenden euro's kost. Daarbij nemen ze nummers op in studio's, dus daar word het geluid ook een beetje aangepast.
Maar om op zo'n pedaal terug te komen; ik heb nergens een pedaal voor Slayersound gezien (anders had ik 'm meteen gekocht xD)...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Mckaamos
|
Geplaatst op 03-06-2008, 14:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Als je in de richting wil komen moet je het waarschijnlijk in de distortion hoek gaan zoeken, en dan de hele heavy distortion hoek. Goede voorbeelden van zulke distortion pedalen zijn: Boss MT-2 MetalZone Boss ML-2 MetalCore Digitech DDM Death Metal
Ik zou ze ff opzoeken op Youtube, daar zijn zat samples te vinden van zulke pedalen. Een ander leuk pedaal is de Ibanez SM7 SmashBox, hoewel die misschien wat te licht is voor jouw doeleinden.
|
|
|
|
http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 |
|
|
|
|
|
|
Mesjoggah
|
Geplaatst op 19-06-2008, 19:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dit is Kerry king's gear:
Guitars
B.C. Rich KKV's B.C. Rich Warlock Amplification
Marshall JCM 800 Heads Marshall 4x12 Cabinets
Effects and Accessories
Dunlop DCR-1S Rackmount Wah System MXR KFK 10 Band Graphic Equalizer Rocktron Patchmate Rocktron All Access Controller Shure UHF Wireless D'Addario Guitar Strings D'Andrea #346 Triangle Guitar Picks EMG 81 and 85 Pickups Dunlop Q-Zone Pedal Boss RGE-10 Graphic EQ Kahler Tremolos
je kunt ook een distortion pedaal á la boss metal-zone kopen en wat experimenteren met de verschillende standen van bass mids en treble
|
|
|
|
|
|
|
|