|
Karen
|
Geplaatst op 01-06-2008, 18:16 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Ik speel al een tijdje (2,5 jaar) gitaar. Ik speel Western gitaar en Acoustische gitaar. Nu wil ik ook graag elektrische gitaar erbij leren spelen.. Nu ben ik dus op zoek naar een mooi beginnersgitaartje, uiteraard met versterker! Is dit volgens jullie een goede gitaar om het eerste jaartje op te spelen?
** Elektrische starters gitaar zwart + 10 watt versterker & accessoires incl. Gitaartas, Gitaar riem, Kabel , Extra setje gitaarsnaren , set plectrums
Een fantastisch klinkende stratocaster model gitaar van het merk Dimavery inclusief prachtige 10 Watt gitaarversterker & super uitgebreid accessoires pakket inclusief:
Gitaartas Gitaarriem Kabel Tremolo arm Extra setje gitaarsnaren setje plectrums
Nu voor 99 euro
Is de gitaar de 100,- wel waard? Graag jullie mening 
Groetjes Karen
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Ruudalberink
|
Geplaatst op 01-06-2008, 18:37 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Ja, inderdaad. Voor 100 euro kun je gewoon geen goede gitaar kopen. Het geluid is slecht, elektronica is slecht, de gitaar zal veel ontstemmen enz. enz. Dat soort setjes moeten eigenlijk verboden worden. anyway, er zijn wel leuke startersetjes, maar die gaan al richting de 300 euro..
http://www.musik-produktiv.de/ltd-by-esp-f-serie-f10-bk.aspx
hier een link van een redelijk goed starterspakket..
Ik weet niet wat je budget is, maar je kunt beter iets meer geld uitgeven en dan wat kopen waar je langer plezier aan hebt, of eigenlijk überhaupt plezier aan hebt.
en ik weet ook niet welke muzieksoort je wilt gaan spelen op den duur, is ook belangrijk voor je gitaarkeuze.
|
|
|
|
|
|
|
joelvereycken
|
Geplaatst op 01-06-2008, 21:01 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Als ik jou was zou ik ook gelijk naar een hoger budget gaan, ik raad je zoizo geen pakket aan omdat de amps die daar bij zitten echt klote zijn, Voor een goede beginners gitaar + amp + accesoires zou ik minstens een budget van 450 euro wegleggen, anders kun je na een half jaar alweer een nieuwe kopen omdat je er dan agter komt dat het een kut gitaar/amp is, zonde van je geld, je kan beter even doorsparen om gelijk goed te beginnen
|
|
|
|
|
|