|
|
|
|
|
Schwampz
|
Geplaatst op 31-05-2008, 22:21 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ja, ik denk dat ik er het meest aan heb als ik dan ook gelijk een gibson SG koop, en niet eerst een epi, want je betaalt maar ongeveer 200 of 300 euro meer voor een 2e hands gibson SG, en dan heb je ook gelijk een hele naam op je gitaar :P
Oh ik zie nu net dat ze nieuw op amerikaanse sites ook maar 700 DOLLAR zijn, das dus iets van 500 euro ofzo.
Maarja ik zie allemaal wel en ik moet eerst nog sparen dus.
Gr edwin
Dit bericht is gewijzigd op 31-05 22:31.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ruudalberink
|
Geplaatst op 03-06-2008, 09:46 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
ach, flauwekul. Gibson maakt nog altijd super instrumenten. De kwaliteit is welliswaar achteruit gegaan de laatste jaren, maar dat is bij zo'n beetje elke fabrikant. (van trouwens ook zo'n beetje elk product) Je kunt er gerust van uit gaan dat je een topinstrument hebt aan die SG. Er zal misschien wel betaalt worden voor het logo, maar ik zou best ietsje meer willen betalen voor dat logo!
Over die dollarkoers, dat blijft nog wel even zo. Zolang de FED de rente maar blijft verlagen goeie zaak trouwens voor de EU en de ECB maar een strop voor de Amerikanen als je t mij vraagt.
|
|
|
|
|
|
|
Mckaamos
|
Geplaatst op 03-06-2008, 10:43 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 01-06-2008, 21:04 joelvereycken schreef:
wat het is met een 'goedkope gibson', ik denk dat een gitaar van een wat minder bekend merk van hetzelfde geld beter is dan de gibson SG, puur en alleen omdat je veel geld betaalt omdat er een logootje van gibson op staat.
|
Het is geen computer industrie hoor  In de muziek scene hebben bedrijven hun namen hoog te houden door hoogwaardige apparatuur te verkopen. Daarom hebben veel merken ook een goedkoop sub-merk. Squier is b.v. het budget merk van Fender.
|
|
|
|
http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 |
|
|
|
|
|
|