ikke Geplaatst op 28-05-2008, 20:08
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hai allemaal,
Ik wil graag een nieuwe gitaar, en mijn oog is gevallen op een fender strat mexico. Deze     http://feedback.nl/?b=131000300&a=      zag ik vandaag in het feedback foldertje staan, kent iemand deze, en zo ja, wat vind je ervan? En ook, waar staat die sb/rw voor? Kan over deze gitaar weinig reviews vinden, vandaar dat ik naar ervaringen vraag. Ik zal 'm zeer binnenkort uit gaan proberen, en dan met een epiphone vergelijken (lijkt me ook nog wel wat). Bedankt alvast.
Groetjes Elianne

meld dit bericht aan een moderator

Ruudalberink Geplaatst op 28-05-2008, 20:41
administrator
Verstuur privé bericht

tsjah, er bestaan veel verschillende meningen over de strat mex.
Mensen met een strat usa vinden het een veel mindere gitaar dan een usa, mex gebruikers vinden het allemaal wel meevallen.
Prijs is zoveel lager door de loonkosten, afwerking en gebruikte materialen.

Maar al met al wel een goede gitaar. De sound en de feeling moeten je wel liggen.

Epiphone zijn totaal andere gitaren. Worden veelal de lp's van gekocht en dat is toch een heel andere sound en speelt ook totaal anders. Goed ding dat je ze even gaat testen

Laat weten wat je bevindingen zijn.

ikke Geplaatst op 29-05-2008, 14:28
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey,
Ben net terug van de Feedback, met mn nieuwe gitaar! Het is toch een Epiphone Les Paul Standard Plus Honey Burst geworden (leuke naam ook ) Ik heb 'm met de fender vergeleken, maar ik vond deze vooral veel lekkerder spelen. Ook is het geluid veel voller en warmer (speel o.a. blues ). En hij was ook nog eens goedkoper! Maar nu ga ik verder spelen.
Groetjes

Ruudalberink Geplaatst op 29-05-2008, 14:40
administrator
Verstuur privé bericht

gefeliciteerd man!

ik heb dezelfde gitaar en ook dezelfde kleur en ben er nog altijd tevreden mee..

veel speelplezier