|
Rockmeister
|
Geplaatst op 16-05-2008, 22:05 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey, ik ben aan't twijfelen welke gitaar ik zou kopen
geld speelt gn rol. ( uiteraard liefst een gitaar die 'n leven lang meegaat )
* tremelohendel( verliefd op die dingen  
* humbuckers
* lichte hals en body * floyd rose pickups (en ev. locking topkam)
* liefst een design dat al wat is 'gebruikt' m.a.W. meer een vintage look : (a la eddie van halen frankenstein, Joe strummer en Rory Gallager)
* een strat-like body, of meer a la Ibanez.
welke muziek?: zowel de meer hardrock (a la ac/dc, foo fighters gitaarwerk, van halen, maar ook meer metal invloeden a la Metallica)
weten jullie welke gitaar er zou passen bij mijn voorkeuren?
alvast bedankt :-p
RoCkMeIsTeR
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Ruudalberink
|
Geplaatst op 17-05-2008, 12:13 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
zou denken aan de esp M en F serie. of eventueel aan de horizon serie.
Verder maakt caparison mooie gitaren met een FR. Dellinger serie oid.
of anders kijk eens rond bij Framus.
het komt mss qua uiterlijk niet echt in de buurt van wat je zoekt, maar misschien moet je niet alleen naar uiterlijk kijken.
Volgens mij vind je het uiterlijk van een strat perfect? alleen komt een strat niet echt in de buurt van je speelstijlen.
Dit bericht is gewijzigd op 17-05 12:15.
|
|
|
|
|
|
|
joelvereycken
|
Geplaatst op 01-06-2008, 21:12 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik speel zelf op een ibanez s470 (ca. 550-600 euro) zeer goed voor de muziek voor jou omdat je voor foo fighters enzo een single element hebt en voor ac/dc enzo keuze hebt uit twee humbuckers. Hij is vrij licht (wat het is met hele lichte gitaren, daar krijg je geen geluid met 'ballen' uit) hij klinkt super goed en ik vind heb heel mooi omdat er hele mooie ronde lijnen in verwerkt zijn, lekkere dunne hals, dan heb je meer ruimte voor je vingers en kun je sneller spelen(tenzij je van die mega handen hebt) google hem even en probeer hem een keer uit in een muziekwinkel, hij zal je zeker weten bevallen
|
|
|
|
|
|