|
|
|
|
|
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 14-05-2008, 16:41 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Of hebben jullie nog andere suggesties? Een vriend van me zoekt nl. een amp met niet te veel kracht (100 watt is erg veel) die toch lekker hard kan. De amp staat voornamelijk op z'n kamer, maar hij wil er dus ook mee kunnen optreden op kleine feestjes. Die kerk waar ik het over had zal niet vol zitten met allemaal mensen die staan, maar iedereen blijft gewoon op een bankje zitten. Hij speelt voornamelijk metal en classic rock. Ik zou niet weten wat zijn budget is, maar het is niet heel hoog :P
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Mckaamos
|
Geplaatst op 14-05-2008, 18:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dat gaat gewoon niet samen. Probleem met veel vermogen is dat een halve milimeter aan je volume knop draaien meteen een enorme volume boost geeft. Eigenlijk zou je voor thuis een klein oefenversterkertje moeten hebben en voor optredens iets groots (of je kleine via een PA systeem doen, scheelt slepen )
Uiteraard kan je lekker de Nico uithangen en dan een volume demper oid in elkaar solderen die je in je signaalkabel zet.
Btw, ik heb thuis een Ibanez TBX 30R staan (30 watter) en op standje 4 uit 10 trilt het huis al mee... Het kan zomaar dat je met 30 watt genoeg hebt om een zaal van geluid te voorzien. Is nogal afhankelijk van de zaal. Groot, klein, hoe is de akoustiek etc.
Dit bericht is gewijzigd op 14-05 18:28.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 |
|
|
|
|
|
|